Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 lipca 2015

Liebster Blog Award #2

Dziękuje za nominacje Agnieszce i Agacie <3.

Pytania Agnieszki :

1. Od jak dawna czytasz ?

Cóż moje początki z czytaniem zaczęły się chyba 3 lata temu od Igrzysk Śmierci. Dzięki tej książce polubiłam czytanie i do tej pory kocham czytać.

2.Czy czytałaś Harrego Poterra i co sadzisz o ludziach. Którzy mówią, że to jest wbrew chrześcijaństwu?

Nie, nie czytałam tej książki bo nie jestem fanką H.P. i myślę, że ludzie którzy tak twierdzą nie znają się na fantastyce w książkach. Książka ta z tego co mi wiadomo nie nakłania do żadnych nie religijnych rzeczy. Wiec nie wiem do czego mogą się przyczepiać ci ludzie. W obecnym świecie panuje wolność wyznania, słowa i wyboru. Nasz los nie zależy od książek które czytamy czy innych ludzi tylko od nas samych, wiec czy ktoś czyta fantastykę czy nie, to nic nie zmienia.

3.Czy chciałabyś się znaleźć na miejscu bohatera książki, jak tak to którego i dlaczego??

Myślę, że tak. Na miejscu Clary, tylko ,że dokonała bym innych wyborów. :p

4.Jak wybieracie książkę do kupienia czym się kierujecie?

Opisem z tyłu i poleceniami innych :p

5.Fantastyka czy raczej obyczajówki?

Zdecydowanie fantastyka.

6. Próbowałaś kiedyś napisać własną książkę?

Tak, ale większość czasu na pisanie przeznaczam na bloga ;)

7. Łatwiej jest mówić o książkach czy raczej napisać coś o niej?

Dla mnie łatwiej mówić :)

8. W którym bohaterze książki najbardziej się zadurzyłaś??

Sebastian Morgernstern :3,,Dary Anioła" xD

9.Masz jakieś cechy bohatera z książki, której czytałaś?

Kurde tak bardziej mieszanka Katniss i Sebastiana :3

1O. Wolisz autorów czy autorki??

Autorki :3 Bo większość moich książek napisały kobiety ^^

11.Wolisz książki autorów z zagranicy czy raczej polskich autorów?

Zagranicznych, prawdę mówiąc to nie mam chyba żadnej polskiej książki  :p

Pytania Agaty:

1.Twój ulubiony film?

Nie oglądam za dużo filmów ale ostatnio wciągnęłam się w twórczość Marvel'a. Nie mam ulubionego.

2.Twoja ulubiona książka ?

Dary Anioła Miasto Zagubionych Dusz :3

3.Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobna z charakteru ?

Wyżej pisałam w jednym z pytań Agnieszki :p

4. Film czy książka ?

Książka xD

5.Twoja ulubiona postać z DA i DM ?

D.A - Sebastian   D.M Magnus :3

6. Co ciebie zmotywowało do stworzenia bloga ?

To był nagły pomysł i tak się zaczęło ^..^

7.Ulubiona piosenka ?

Nie mam :p

8.Co lubisz robić w wolnym czasie ?

Czytać książki, grać w gry, siedzieć na fb i oglądać filmiki na YT

9.Ulubiony kolor ?

Czarny :3

Nominuje :

http://swimmerkiblog.blogspot.com/

http://wadazagency.blogspot.com/

http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/

Pytania:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Ulubiona książka ?
3. Jak długo lubisz spać?
4. Masz jakieś zwierzę ?
5. Ulubiony kolor ?
6. Ulubiona pora roku?
7. Co myślisz o ludziach którzy nękają psychicznie innych?
8. Co robisz jeśli ktoś siedzi sam gdy reszta się bawi ?
9. Co myślisz o ludziach nie śmiałych ?
10. Jak traktujesz ludzi którzy mogą być chorzy na coś i co robisz gdy źle się czują ( myślę o wadach serca, płuc itp. )?
11. Jak długo prowadzisz bloga ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz