Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 grudnia 2014

Pod rozdział

Rozmowa Clary i Jocelin


- Dlaczego mi nie powiedziałaś że mam siostrę ?- zapytała z przejęciem .
Matka Clary tylko przygryzła wargę . Spojrzała na nią błyszczącymi od łez oczami.
- Po ppppp....po prostu nie mogłam to było dla mnie ciężkie a mówić ci o tym to było by dla mnie ciężkie i nie chciałam Cię martwić .-powiedziała chowając głowę w kolana.
- Ona chyba ma kłopoty. Używali mnie jako przynęty .- jąkała się na każdej sylabie .
- Uciekła Sebastian mi powiedział - powiedziała przytulając płaczącą matkę .
- Valentine mówił mi że jest zdolna , ale nie spodziewałam się że aż tak bardzo.  Podobno w wieku 3 lat zabiła demona. Zaatakował go demon i wytrącił mu miecz , ona go podniosła i zabiła .
- Naprawdę, w wieku 3 lat wow.
Rozmowę przerwał im podwładny Sebastiana ,przyszedł po Clary . Musiała z nim wyjść i zostawić matkę . Weszła do komnaty z tronami i ...
_______________________________________________________________________________________

Dobrze dodatek ode mnie . Piszcie komentarze to naprawdę zachęca :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz